Specjalista ds. Administracji (branża nieruchomości)

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.


Specjalista ds. Administracji (branża nieruchomości)
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
  • Analiza stanu formalno-prawnego gruntów;
  • Szeroka wiedza nt. analizy ksiąg wieczystych i praktyczne umiejętności w zakresie pozyskiwania decyzji urzędowych związanych m.in. ustalaniem warunków zabudowy;
  • Znajomość przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego;
  • Kontakty z administracją;
  • Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania;
  • Wspomaganie Lead Acquisition Managerów w bieżących obowiązkach;
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie mile widziane prawnicze lub związane z nieruchomościami;
  • Bardzo dobra znajomość zakresu formalno-prawnego zakupu gruntów;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Prawo jazdy kat, B.
  • Praca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku;
Oferujemy:
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego;
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka zdrowotna i inne.
  • Praca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego;
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka zdrowotna i inne.

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Globetek Sp. z o.o.

Data dodania: 2021-12-15

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy