O pracy i życiu

Jakie umiejętności powinien posiadać kierownik do spraw administracyjnych? Sprawdzamy

Napisane przez Dominik 26 września, 2018 0 komentarzy

kierownik ds. administracyjnych
Osoba zatrudniona w roli kierownika do spraw administracyjnych powinna się liczyć z tym, że jej głównym celem jest zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy, a także i samego biura. Do podstawowych obowiązków osoby na tym stanowisku należy organizowanie pracy przeróżnych firm współpracujących z danym przedsiębiorstwem (mogą to być, na przykład firmy serwisowe czy też remontowo – budowlane). Kierownik sprawuje również nadzór nad wykonywanymi obowiązkami przez podległy personel (nierzadko są to pracownicy sekretariatu czy też recepcji). Na tym stanowisku ważna jest sama organizacja pracy biura w taki sposób, aby przebiegała ona sprawnie. Pracownik musi tworzyć same procedury, a później sprawować nadzór nad ich przestrzeganiem, to bardzo istotne, aby zachować odpowiedni porządek w firmie. Kierownik do spraw administracyjnych prowadzi też nadzór nad przeróżnymi sprawami związanymi z zaopatrzeniem w artykuły, które są niezbędne dla odpowiedniego funkcjonowania biura. Warto pamiętać też o tym, że pracownik zajmuje się też kwestiami gospodarczymi, transportem czy też inwestycjami. W tym zawodzie najważniejsze są następujące umiejętności: taktyczne, komunikacyjne, zarządzania budżetem, kierowania ludzkim kapitałem, a także planowania oraz organizacji. Pracownik powinien posiadać wiedzę z zakresu zarządzania i administracji, a ponadto musi mieć zdolności organizacyjne. Istotna jest również sama inicjatywa i przedsiębiorczość.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy