O pracy i życiu

Czy przyjaźnie na linii kierownik – pracownik mają szansę bytu?

Napisane przez Dominik 17 marca, 2021 0 komentarzy

Wiele osób zatrudnionych na kierowniczych stanowiskach zastanawia się nad tym, czy powinni utrzymywać przyjazne relacje ze swoimi współpracownikami. Postanowiliśmy się temu bliżej przyjrzeć.

Jeżeli pracujesz jako kierownik do spraw administracyjnych, musisz odpowiednio zarządzać ludźmi i dbać o to, żeby czuli się swobodnie w swoim miejscu pracy. Jest to ważne, ponieważ dzięki temu będą lepiej i chętniej wykonywać swoje obowiązki. Ponadto dobra atmosfera w firmie sprzyja również kreatywnemu myśleniu i dzieleniu się swoimi pomysłami z innymi osobami. A to może przynieść spore zyski. Czy to oznacza, że kierownik może mieć przyjazne relacje z innymi?

Relacja kierownika z innymi pracownikami

Należy przyznać, że kierownik, który jest lubiany w swoim zespole, znacznie łatwiej może podejmować poszczególne decyzje, ma szacunek wśród pracowników, a także chętniej wykonują oni jego polecenia. Ma to jednak również swoją złą stronę. Kiedy z danym pracownikiem posiada on zbyt bliską relację, wtedy może być on względem niego zbyt pobłażliwy, a ponadto może mieć trudności ze zwolnieniem go w razie takiej konieczności.

To oznacza, że trzeba być w tej materii bardzo ostrożnym i stawiać na pełen profesjonalizm w każdej sytuacji! Jest to ważne, jednak zawsze należy być również uprzejmym i miłym dla swoich współpracowników.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *