O pracy i życiu

Kim jest kierownik do spraw administracyjnych?

Napisane przez Dominik 5 lutego, 2018 0 komentarzy

kim jest kierownik ds. administracyjnych
Kierownik administracyjny to osoba stojąca na czele działu administracyjnego danej firmy bądź przedsiębiorstwa. Należy do kadry kierowniczej, stąd duży prestiż tego stanowiska, cieszącego się szacunkiem i ugruntowaną renomą. Obowiązki kierownicze opierają się na organizacji pracy członków działu oraz zarządzaniu wykonywaniem określonych zadań. Kierownik działa z myślą o ciągłym rozwoju jakościowym swoim, współpracowników i firmy oraz w poszanowaniu norm optymalizacji i zwiększania efektywności. Stanowisko kierownicze związane jest z wysokimi zarobkami. Pamiętajmy, że kierownik działu bierze na siebie odpowiedzialność za każdy błąd lub zaniedbanie pracownika niższego szczebla, a zadania priorytetowe bądź najwyższej wagi wykonywane są bezpośrednio przez niego. Kierownik administracyjny zazwyczaj samodzielnie dobiera sobie zespół i powinna temu towarzyszyć pogłębiona analiza psychologiczna. To od niego bowiem zależy jakość pracy całego działu i poziom współpracy. Ważne jest również odpowiednie delegowanie zadań, w oparciu o świadomość indywidualnych zdolności poszczególnych pracowników. Osoba, zatrudniona na opisywanym stanowisku, monitoruje również terminowość wykonywania zleceń oraz pilnuje działania zgodnego z zasadami ergonomii pracy, a także kontroluje przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i bezpieczeństwa i higieny pracy. Bardzo ważnym zadaniem, od którego niejednokrotnie zależy powodzenie danego zlecenia czy projektu, jest również utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi. Zazwyczaj niezbędna jest do tego biegła znajomość języków obcych, a nierzadko wyjazdy służbowe i reprezentacja firmy na zewnątrz.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy